Regulamin
1. Informacje podstawowe
Regulamin reguluje podstawowe zasady dotyczące korzytsania i funkcjonalności sklepu internetowego/platformy internetowej:
www.dbamoforme.pl,
www.dbamoforme.elms.pl.
Regulamin zawiera także informacje jak zrealizować zakup, a także Informacje o Twoim prawie do odstąpienia i zwrotu produktów oraz ich reklamacji oraz inne wskazówki przydatne podczas korzystania z platformy. Część postanowień tego Regulaminu odnosi się wyłącznie do osób fizycznych korzystających ze Sklepu – zwanych dalej „Konsumentami”, którzy:
- dokonują zakupów w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową;
- dokonują zakupów w celu bezpośrednio związanym z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, ale niemających dla Ciebie charakteru zawodowego, który wynikałby w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej.
2. Co potrzeba do dokonania zakupów
Aby móc w pełni korzystać ze Sklepu musisz mieć ukończone 18 lat i posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, albo być osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Do realizacji zakupów w Sklepie wystarczy jedynie urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową. Dodatkowo, potrzebne jest aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). Oferujemy możliwości składania zamówień drogą elektroniczną.
3. Składanie zamówienia
Aby złożyć zamówienie drogą elektroniczną zaloguj się do Sklepu lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji i postępuj według wskazówek wyświetlanych podczas zakupów. Produkty zakupione są do pobrania w Twoim panelu klienta. Płatności online obsługiwane są przez operatora PayU.
4. Promocje
Produkty sprzedawane na www.dbamoforme.pl mogą być objęte akcjami promocyjnymi (zwanymi dalej: „Promocjami”). Zasady poszczególnych Promocji opisane są w odrębnych regulaminach Promocji.
5. Zwrot płatności
Dokonamy zwrotu Twoich należności niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni, w przypadku: anulowania zamówienia opłaconego z góry przed jego realizacją, odstąpienia od umowy, uznania reklamacji i braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny, nieprzyjęcia Twojego zamówienia (oferty), w przypadku dokonania płatności z góry (przedpłaty na poczet zamówienia).
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu, w jakim zamówienie zostało opłacone, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się dla Ciebie z dodatkowymi kosztami. Zwrotu płatności możemy dokonać poprzez przelew na Twój rachunek, jeśli zamówienie zostało opłacone z góry za pomocą przelewu lub – odpowiednio – karty płatniczej;
Jeśli zamówienie zostało opłacone za pomocą nienależącego do Ciebie rachunku lub nienależących do Ciebie karty płatniczej , dokonamy zwrotu odpowiednio na rzecz posiadacza tego rachunku, karty płatniczej .
5. Jak odstąpić od umowy
Zawsze możesz anulować zamówienie, jeśli tylko nie zostało jeszcze przygotowane do realizacji. Samodzielnie możesz anulować zamówienie po zalogowaniu się do Panelu Klientalub poprzez formularz kontaktowy na stronie www.dbamoforme.elms.pl, www.dbamoforme.pl
Zwróć jednak uwagę, że prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Ci w następujących wypadkach:
-
- jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą, informując Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utracisz prawo odstąpienia od umowy;
-
- dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku fizycznym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Cię o utracie prawa odstąpienia od umowy.
6. Reklamacje
Zgłoś reklamację na formularzy kontaktowym na www.dbamoforme.pl lub www.dbamoforme.elms.pl
7. Kontakt
Kontakt następuje poprzes formularz kontaktowy na www.dbamoforme.pl lub www.dbamoforme.elms.pl
8.Dane osobowe
Administratorem danych osobowych podawanych w procesach rejestracji konta, składania zamówienia bez rejestracji, korzystania ze Sklepu (w tym dokonywania zakupów w Sklepie) jest Bogdan Walentyn, ul. Oleska 15/10, 45-052 Opole . Informację o przetwarzaniu Twoich danych osobowych przez Administratora znajdziesz Polityce prywatności na www.dbamoforme.pl lub www.dbamoforme.elms.pl
9. Zmiana regulaminu
Administrator może wprowadzić zmiany w tym Regulaminie tylko z następujących ważnych przyczyn:
- - konieczność dostosowania Regulaminu do przepisów prawa, mających bezpośredni wpływ na Regulamin i skutkujących koniecznością zmodyfikowania Regulaminu w celu zachowania zgodności z prawem;
-
- konieczność dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;
-
- rozbudowa lub zmiana funkcjonalności Sklepu, w tym wprowadzenie nowych usług świadczonych drogą elektroniczną lub zmiana istniejących funkcjonalności Sklepu;
-
- zmiana warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną;
-
- konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;
-
- zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie;
-
- poprawa jakości obsługi Klientów;
-
- zmiana procesu zawierania umów za pośrednictwem Sklepu.
-
-
O zmianie treści Regulaminu poinformujemy poprzez komunikat opublikowany na stronie Sklepu oraz w wypadku zarejestrowanych użytkowników, za pośrednictwem poczty elektronicznej.
-
Zmiany w Regulaminie będą obowiązywać najwcześniej 7 dni od daty, kiedy poinformujemy o takich zmianach.
-
Zmiany w Regulaminie nie będą wpływać na Twoje zamówienie, jeśli złożysz je przed wprowadzeniem tych zmian w życie– zrealizujemy je na dotychczasowych zasadach.
10. Rozwiązywanie sporów
Jeżeli jesteś Konsumentem, możesz uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień́ oraz w sprawie sporu ze Sprzedawcą, między innymi zwracając się do powiatowego (miejskiego) rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań́ statutowych należy ochrona Konsumentów. Informacje dla Konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ( https://www.uokik.gov.pl) w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Pod adresem: https://www.ec.
Jeśli nie jesteś Konsumentem, ewentualne spory powstałe ze Sprzedawcą, Administratorem, rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby rejestracji firmy Administratora.
11. Szczególne zasady sprzedaży treści w formie plików cyfrowych
Wtym punkcie wyjaśniamy szczególne zasady, jakie dotyczą sprzedaży treści w formie plików cyfrowych w sklepie internetowym www.dbamoforme.pl, www.dbamoforme.elms.pl, takich jak ebooki, audiobooki, które nie są zapisane na nośniku materialnym (Produkty Cyfrowe).